Pirmkārt, mani vienmēr ir saistījusi arhitektūra, man ir paticis to vērot gan dabā, gan drukātajos un digitālajos medijos. Vienmēr esmu pievērsis uzmanību tās nozīmei un ietekmei uz cilvēku dzīvēm. Ikdienas darbā bieži nesaskaramies ar titulētiem arhitektūras paraugiem, tomēr, tās ir un paliek kādam cilvēkam jaunas mājas, kādam biznesam jauns ofiss vai ražošanas telpas. Apziņa, ka piedalies lielos cilvēku un kompāniju dzīves lēmumos, kas saistīti ar nekustamo īpašumu, ir tiešām motivējoša, katru dienu doties uz darbu bez piepūles.
Otrkārt, tas ir mārketings, kas vienmēr man ir raisījis interesi gan studiju laikā, gan papildinot zināšanas ikdienā. Faktiski, uzskatu, ka nekustamo īpašumu starpniecības kompānijas ir savā ziņā mārketinga kompānijas, tikai ar šaurāku un specializētāku nišu. Mārketings ir ļoti dinamiska sfēra, kurā nepārtraukti viss mainās. Līdz ar to, esmu pārliecināts, ka klienti, kas vēršas pie viņu vajadzību atbilstošās nišas speciālistiem notiekti pie rezultāta tiks ātrāk.
Treškārt, izvēloties tieši pārdošanas pakalpojumu nišu nekustamo īpašumu nozarē, lielu lomu nospēlēja tieši ASV pieredze, kur redzēju dabā, ko nozīmē tiešām pārdomāts un kvalitatīvs, uz klientu orientēts pakalpojumu serviss. Un pārņēma sajūta, ka jā, tieši tā, ir jāapkalpo uzņēmuma klienti. Atgriežoties Latvijā un saskaroties ar nekustamo īpašumu pakalpojumu sniedzējiem, man bija skaidri redzams, kas pietrūkst un kuras lietas var darīt labāk, lai klients šo procesu varētu bezrūpīgi izbaudīt.