X

Interjera dizaina entuziaste: Santa Breikša

Santai šķiet, ka pasaule kurā mēs šobrīd esam ir pilna iespēju un katra šī iespēja mūs var aizvest jaunā ceļojumā un atvērt jaunas durvis. Santa, pabeidzot Interjera dizaina nodaļu, ir atradusi jaunas durvis starp mākslu, dizainu un komunikāciju. Ir svarīgi būt tur, kur jūties labi, taču redzi arī izaicinājumus, kuri spēj pilnveidot.

Kā Tu izvēlējies nekustamā īpašuma aģenta profesiju?

Šķiet, ka tā bija loģiska izvēle. Vienmēr šī profesija likusies interesanta tieši komunikācijas kontekstā. Man patīk cilvēks un patīk arhitektūra, interjers. Šis bija lielisks veids kā apvienot abas lietas kopā.

Kādā segmentā Tu specializējies?

Galvenokārt, specializējos īres segmentā, taču šīs profesijas burvība ir spēt operatīvi pielāgoties situācijai, tādēļ dažreiz izdodas pagozēties arī pārdošanas un komercsektorā.

Kādēļ Tu izvēlējies strādāt tieši Impressio?

Impressio mani pārsteidza ar nebeidzamo enerģiju, izturētu kvalitāti, daudz dažādi sīki elementi, kuri gala beigās veido kvalitatīvu produktu, kuru, ar patiesu lepnumu, arī mēs, daļa no Impressio, varam nest.

Vai esi apmierināta ar savu izvēli?

Es viennozīmīgi esmu apmierināta ar savu izvēli. Lai arī cik grūti un smagi dažreiz ietu, uzskatu, ka šis ir brīnišķīgs pārbaudījums, kurš rūda ne tikai raksturu, bet arī personību.

Ar ko Impressio atšķiras no citām kompānijām?

Impressio nav nekustamo īpašumu aģenti, mēs esam darījumu vadītāji, kuru uzdevums ir rūpēties par kvalitīvu sava darba izpildi. Iet līdzi klientam no sākuma līdz beigām un spēt atrisināt visdažādākās situācijas.

Kas Tev patīk vislabāk šajā profesijā?

Dažādība. Nav iespējams piedzīvot divas vienādas dienas. Katrs klients ir citādāks, katra komunikācija ir citādāka. Ir tik interesanti vērot un integrēties jaunā vidē katru dienu.

Kas Tev nepatīk šajā profesijā?

Man šķiet, ka radot sev kādu nepatīkamu sajūtu es gluži vienkārši likšu sev domāt par kaut ko slikti. Man nav specifisku lietu, kas man šajā profesijā nepatīk. Ja kādreiz sajūtu kādu nepatīkamu sajūtu, tad zinu, ka tas ir tikai emocionāls vilnis, kurš ir pārejošs.

Kādi ir labākie klienti?

Labākais klients ir tas, kurš novērtē laiku. Viņš apzinās, ka viņam nepieder mans laiks. Viņš apzinās, ka mēs novērtējam arī viņa laiku un caur šo abpusējo cieņu mēs izvēlamies sniegt savu laiku viens otram.

Kas ir Tavas mīļākās nodarbes ārpus darba?

Es nevēlos savu laiku šādi dalīt- darba laiks un ārpus darba laiks. Katra diena ir tik krāsaina, cik krāsainu es to vēlos, un katra diena pilnveido manu personību, lai arī kāda tā būtu bijusi.


Iesakām izlasīt


Izpēti mūsu mājaslapu