X

Enerģiskā īres speciāliste: Evelīna Kudle

Evelīna aktīvi darbojas, galvenokārt, īres segmentā, taču pa reizei ar prieku vada arī pirkšanas un pārdošanas darījumus. Mīl darbu ar cilvēkiem, interesantiem un skaistiem īpašumiem, kā arī nebaidās no sarežģītām situācijām. Savā ikdienas darbā par svarīgu uzskata, lai klients jūtas uzklausīts un spēj uzticēties aģentam pilnībā. Viegli atrod kopīgu valodu ar ikvienu, kopumā pārvēršot nekustamā īpašuma izīrēšanas un pārdošanas procesu par patīkamu piedzīvojumu visām pusēm.

Kā Tu izvēlējies nekustamā īpašuma aģenta profesiju?

Pavisam nejauši. Godīgi sakot, pat neko daudz par šo profesiju iepriekš nezināju. Vēlējos mainīt savu iepriekšējo darbu un iemācīties ko jaunu, pamanīju darba sludinājumu un tad sāku vairāk interesēties par šo jomu.

Kādēļ izvēlējies strādāt tieši Impressio?

Pašā sākumā, mani uzrunāja Impressio pieeja darbinieku atlasei. Man bija divas padziļinātas, interesantas un labi strukturētas darba intervijas, kuru laikā abas puses varēja pietiekami labi pārliecināties par profesionālu piemērotību vai nepiemērotību viena otrai. Interviju gaitā sajutu, ka darba devēja attieksme, runāšanas un domāšanas stils, kopējās uzņēmuma vērtības un uzdotie jautājumi man, kā potenciālam darbiniekam, liecināja par šī uzņēmuma sava veida kvalitātes standartu, kas man bija tik svarīgs. Kopumā bija vairāki ‘’klikšķi’’, kas man deva 100% pārliecību, kas šis ir īstais uzņēmums un, ka šai komandai, es vēlos pievienoties.

Vai esi apmierināta ar savu izvēli?

Jā, šobrīd esmu ļoti apmierināta ar savu izvēli gan kā profesiju, gan kā uzņēmumu, kurā strādāju.

Ar ko Impressio atšķiras no citām kompānijām?

Atšķirības pamanu ik dienu. No pieredzes varu teikt, ka no pārejām kompānijām mēs atšķiramies ar kvalitatīvu darbu, profesionālu un individuālu pieeju. Es lepojos ar mūsu uzņēmuma vērtībām.
Kā piemērus varu minēt, regulāra komunicēšana ar klientiem un sava piedāvājuma kvalitatīva pārzināšana. Ir kompānijas, kuras mēdz reklamēt īpašumus, kuri sen ir izīrēti un nav aktuāli, ir pat gadījies, ka esmu izīrējusi dzīvokli pirms diviem mēnešiem, bet cita kompānija, to vēl joprojām piedāvā. Vai nu nezina, ka tas nav vairs pieejams, vai arī izmanto šo piedāvājumu ļaunprātīgi, lai piesaistītu vairāk klientus, mēdz būt dažādi iemesli. Tas mani ļoti apbēdina, jo uzskatu par savu pienākumu zināt sava piedāvājuma aktualitāti, regulāri komunicēt ar izīrētāju un rīkoties godprātīgi. Tāpat mēdz būt arī ar cenas piedāvājumiem. Ir kompānijas, kas sludinājumos norāda nepatiesas cenas, un vēlāk vai nu īpašnieks vai mēs, ja mūsu piedāvājumā ir tas pats dzīvoklis, attaisnojamies potenciālā īrnieka priekšā, ka tā nav patiesa informācija un šādu cenu nevaram piedāvāt. Vēl varu uzsvērt, ka mēs padziļināti pieejam īrnieku piemeklēšanā un izvēlē, lai izīrētāja un īrnieka attiecības būtu ilglaicīgas un pozitīvas. Piemēru ir ļoti daudz, varētu turpināt vēl un vēl.

Kādā segmentā Tu specializējies?

Galvenokārt, specializējos īres tirgū. Mans klients ir dzīvojamā sektora nekustamā īpašuma īpašnieks, kas vēlās izīrēt savu īpašumu ar mūsu uzņēmuma palīdzību vai arī īrnieks, kas vēršās pēc palīdzības pie mums, jo vēlās atrast sev vēlamo īpašumu īrei.
Ja jāapkopo īsi, tad es palīdzu izīrētājam atrast ilgtermiņa īrnieku, prezentēju viņa īpašumu potenciālajiem īrniekiem, rūpējos par veiksmīgu komunikāciju starp abām pusēm, sastādu īres līgumus, novadu dzīvokļa pieņemšanu – nodošanu, konsultēju un informēju par saistošiem jautājumiem utml.
Pa reizei sanāk arī strādāt ar pārdošanas darījumiem.

Kas Tev patīk vislabāk šajā profesijā?

Man ļoti patīk darbs ar cilvēkiem, un manā ikdienā es ļoti novērtēju un priecājos par to, ka iepazīstos ar tik daudz dažādiem cilvēkiem. Klienti ir dažādi, vietējie vai ārvalstnieki, sabiedrībā zināmi cilvēki, lielas un mazas ģimenes, klienti ar interesantiem dzīves stāstiem un tamlīdzīgi. Tam nav robežu, esam tik daudzi un tik interesanti atšķirīgi! Man rada prieku, ka klienti man uzticās un vislielākā gandarījuma sajūta ir redzēt klienta sejā - Evelīn, Tu trāpīji desmitniekā, paldies Tev!
Kā arī, man ļoti patīk skaisti, interesanti, neparasti, veci, renovēti, jauni nekustamie īpašumi.
Mani uzrunā, ka šī profesija nepazīst rutīnu, katra diena man atnes kaut ko jaunu un citādāku. Negaidītu zvanu, iepazīšanos ar klientu, kas iespējams pārvērtīsies par ilgtermiņa sadarbības partneri vai kopumā veiksmīgu darījumu vai pat draudzību.

Kas Tev nepatīk šajā profesijā?

Man nepatīk stigma, kas sabiedrībā valda par šo profesiju. Diemžēl, ir ļoti daudz šīs profesijas pārstāvju, kas strādā un rīkojās negodprātīgi, kā rezultātā cilvēkiem rodas nepareizs priekšstats par mūsu darbu un mums pašiem.
Pāris piemērus jau minēju savā atbildē vienā no iepriekšējiem jautājumiem. Papildus varu pastāstīt, ka nesen sazinājos ar kāda dzīvokļa īpašnieci, ar kuru nebijām iepriekš sadarbojušies, un viņa sacīja, ka viņai ir “trauma” no aģentu darba, un turpmāk viņa nevēlās ar aģentiem vairs sadarboties. Kā iemeslu minot, ka aģents esot reklamējis dzīvokli portālos, kur īpašniece bija lūgusi nereklamēt. Ir bijušas arī citas atsauksmes no klientiem, ka aģenti nesastāda līgumus, bet tikai “stāv blakus” un saņem savu atlīdzību nepamatoti. Ir gadījumi, kad aģenti esot atraduši īrnieku, saņēmuši savu atlīdzību, pēc mēneša īrnieks esot lauzis līgumu un aģents nav licies ne zinis par to, jo nekādas sava darba garantijas nepildīšot.
Viss iepiekš nosauktais nav normāla prakse, un šādu aģentu dēļ tiek bojāts priekšstats par mūsu darbu un profesiju. Ir vēl daudz piemēru ar kuriem varu padalīties, kopumā tie visi ir kā rezultāts tam, ka mēdz būt aģenti, kuriem ir zemi sava darba kvalitātes standarti, liels slinkums, maz zināšanu par likumiskām prasībām pret katru no pusēm utml. Man nepatīk, ka cilvēkiem šķiet, ka šī ir viegla profesija ar ātru un lielu naudu, jo uzkatu, ka tā nav. Jā, profesija ir pateicīga, ja strādā daudz un cītīgi. Ir nemitīgi jāizglītojās, piemēram, datu aizsardzības regulas ieviešana vai noziedzīgi iegūto līdzekļu legalizacijas novēršana paredz mums, kā aģentiem, papildus darbu klientu pārbaudē, aktu sastādīšanā, sankciju sarakstu izmantošanā un ne tikai! Ir aģenti, kas par to nezina, pat daži no lielākajiem nekustamā īpašuma uzņēmumiem to praksē īsti nepielieto, iespējams, jo sarežģīti, jo neskaidrs, jo slinkums. Priecājos, ka mūsu komanda ir tik ļoti tendēta uz kvalitāti un nemitīgu attīstību.

Kādi ir labākie klienti?

Pat nezinu kā, lai atbild uz šo jautājumu. Es gribētu teikt, ka man ir patīkami strādāt ar klientiem, kuri ir pieklājīgi, jo ikdienā mēdz būt gadījumi, kad klienti zvana svētdienā ap pussnakti, lai jautātu par interesējošo dzīvokli vai raksta ziņas nakts laikā, vai raksta ziņas, nesasveicinoties. Man tas šķiet nepieņemami, es cienu, kad klienti ievēro pieklājības normas.
Man ir patīkami strādāt ar klientiem - īrniekiem, kuri ir atvērti ar sirdi un prātu,ir godīgi pret mani savās sajūtās par īpašumu (kas patīk vai nepatīk) un dalās ar tām. Tādā veidā es izprotu labāk klientu, tas man palīdz veiksmīgāk darīt savu darbu un atrast īrniekam īsto īpašumu.
Labākie klienti – izīrētāji – ir tie, kuri pēc veiksmīgas sadarbības vēršās pie mums atkārtoti. Tie kļūst par mūsu ilglaicīgiem un uzticīgiem sadarbības partneriem, kuriem veiksmīgi sniedzam savus pakalpojumus gadu no gada. Starp citu, arī īrnieki mēdz izvērsties par ilggadējiem klientiem, kuriem mājas atrodam vairāku gadu laikā jau trešo vai ceturto reizi pēc kārtas.

Kādas ir Tavas mīļākās nodarbes ārpus darba?

Man patīk daudz kas, diemžēl ne visam pietiek laiks. Līdz ko ir vēlme un iespēja, pamēģinu ko jaunu, izglītojos. Oktobrī izgāju aktiermeistarības kursus, ļoti patika! Šobrīd apmeklēju interesantus psiholoģiskā rakstura seminārus. Man arī patīk sportot, kad visa ir par daudz, man palīdz peldēšana. Miegs, miegs man arī patīk. :)


Iesakām izlasīt


Izpēti mūsu mājaslapu